Tanit

Tanit de Pep Garrido arriba a Tortosa dins del Cicle Gaudí amb una història de creixement, família i amistat. La projecció tindrà lloc el 26 de novembre de 2026, a les 19.00 h, a la Cambra de Comerç.

Pep Garrido

El director i guionista barceloní Pep Garrido torna a posar-se rere la càmera per presentar un coming of age en forma de conte de bruixes modern. La pel·lícula Tanit, adaptació del cèlebre relat de Núria Albó, és una tendra i fantàstica faula sobre el pas a la maduresa, els vincles familiars i l’amistat inesperada entre dues ànimes solitàries que es troben quan tot sembla canviar massa de pressa.

Amb música de Clara Peya, capaç de crear atmosferes sonores d’embruix i misteri, Tanit es construeix a partir d’un relat serè i pausat que, emmarcat en una amistat intergeneracional, aborda temàtiques tan universals com el dol, la mort, la salut mental, els vincles familiars, la vida rural i la saviesa ancestral, la por al que és desconegut, el pas cap a la vida adulta i la complexitat d’un món vist des del punt de vista de la infantesa.

Tanit Pep Garrido: una faula sobre créixer

A més, la pel·lícula parteix d’un relat de Núria Albó i el transforma en un conte de bruixes contemporani. La història combina fantasia i realitat per parlar del pas cap a la vida adulta.

D’altra banda, l’amistat intergeneracional ocupa un lloc central dins del relat. Aquesta relació permet abordar el dol, la por i els vincles familiars des d’una mirada infantil.

Alhora, la música original de Clara Peya contribueix a crear una atmosfera de misteri i embruix. Així, la banda sonora acompanya el caràcter fantàstic i pausat de la narració.

Repartiment i fitxa artística

La direcció i el guió són de Pep Garrido. El repartiment està format per Dolça Salvans, Isabel Rocatti, Sara Espígul, Núria Molas, Sergio Caballero, Mia Vinyoles i Queralt Creixans.

Finalment, Tanit proposa una història sobre la maduresa, la vida rural, la saviesa ancestral i la por davant allò desconegut. El film combina aquests elements amb una mirada sensible sobre la infantesa i els canvis vitals.

Data: 26 novembre 2026
Hora d'inici: 19:00
Preu: General 4,50€ Carnet jove 3,00€
Cambra de Comerç

Subscriu-te

Omple el formulari per estar atent a tota l’actualitat.