Nascut a Tortosa el 1977 i provinent d’una famlia de músics, estudia piano clàssic i guitarra moderna. Des de ben jove, comença a experimentar amb la música, amb estils molt diferents que van del jazz al flamenc, la música cubana o el pop.
Músic d’especial sensibilitat, és un gran admirador d’instrumentistes d’estils molt variats, com Chick Corea, Pat Metheny, George Benson, Chet Baker, Sylvain Luc, Perico Sambeat, Vicente Amigo, Paco de Lucia o Diego, entre molts altres.
A dalt de l’escenari, ha tocat en diferents formacions com la d’Alain Perez Orquesta, Enrique Heredia “Negri”, Sabor de Gràcia, Marinah d’Ojos de Brujo, la cantaora Montse Cortés, Jerry Gonzalez, Aurora Losada, Pepe Rivero, Juan Munguía, Anye Bao, Luis Guerra , Ivan “Melon” Lewis, Dani Noel , Carlos Sarduy,
José “Montaña”, Yuri Nogueira, Kiki Ferrer, José Mª Cortina, i una llarga llista de mestres de diferents estils.
Com a compositor, és l’autor de la B.S.O. i els arranjaments de la serie de televisió “Dreamland” de Mediaset España, que s’emet a Telecinco i Cuatro l’any 2014.
A l’actualitat és el guitarrista als concerts de presentació del disc “El cuento de la buena pipa”, d’Alain Perez.
El seu nou treball en solitari és un repertori basat en composicions originals amb piano i guitarra. L’estil és de caire intimista i minimalista, amb un marcat aire romàntic carregat de missatge, on cada nota és una paraula amb què intenta regalar moments de pau i melangia als seus oients.